شعرنماز
نماز
اولين سؤال قيامت نماز است.
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:شعرنماز, :: 13:52 ::  نويسنده : سيد علي حسيني

 

من نمازم بهترین کار وعبادت       

    روز محشر می کنم از دوستان خود شفاعتا

ی خوشا آنانکه می خوانند در آغاز وقتم  

   خوبتر آن کو مرا بر پادارد با جماعت

هر که آبادم کند گویم دعایش لحظه لحظه

هر که ویرانم کند نفرین بر او ساعت به ساعت

من نیاز بنده با ذات خدای بی نیازم

من نمازم ،من نمازم ، من نمازم

من گرامی مهر پیشانی پر خون حسینم

من کنار قتلگه آغشته با خون حسینم

اولیاء و انبیامرهون من بودند

اما من خدا داند خدا داند که مرهون حسینم

با رکوع و با سجود و با قعود و با قیامم

تا قیامت هر چه دارم عمر مدیون حسینم

خون ثارالله قیام از من کند امروز یاری

در مسیر شام زینب از من کرده پاسداری

مرتضی با چشم از خون بسته اش

می کرد یادم فاطمه می کرد یادم

مجتبی مشتاق من می بود،من هم عاشق او

روز و شب با گریه ی پیوسته اش می کرد یادم

قلب ثارالله پیش تیر دشمنها سپر شد

با دل مجروح و از خون شسته اش می کرد یادم

من نیاز بنده با ذات خدای بی نیازم

من نمازم،من نمازم،من نمازم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

اولين سؤال قيامت نماز است.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نماز و آدرس ali1505.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 98555
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

دایرکتوری افسران ارزشی اوقات شرعی

”چهارمین